Boros Péter
Óraadó
Nyelvtudás:
angol
LinkedIn profil linkje:
Intézet:
Gazdaságtudományi Intézet, Szakirányú Továbbképzési Központ
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- Budapesti Műszaki Egyetem, 1990
- Brimingham University DMS
Oktatott tárgyak:
- Branding in International Environment
- Business and Competition Policy
- Gazdasági ismeretek
- Insurance
- Product and Brand Management in Practice.
- Project Funding
- Üzlet- és versenypolitika
- Üzleti tervezés
Kutatási területek:
- Fenntarthatóság stratégiai, kommunikációs vonatkozásai
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
- Óraadó, Soproni Egyetem: Lámfalussy Sándor Közgazdaságtudományi Kar, 2022
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
- Procter & Gamble,
- Sio-Eckes
- Pepsico
- Kraft Foods International (Mondelez)
Leírás:
Immár az ötödik éve vagyok a METU óraadó tanára és ettől a félévtől kezdve a Stratégiai Marketing Exec. MBA képzés szakvezetője. Szakmai karrierem során vezető nemzetközi vállalatoknál töltöttem be marketing igazgatói és egyéb senior pozíciókat mind itthon, mind külföldön, így a megszerzett tapasztalatokat sikeresen tudom beépíteni mind üzleti tanácsadói, mind pedig egyetemi oktatói tevékenységembe. A stratégiai szemlélet, a hosszútávú, összetett, a vállalat egészét átfogó gondolkodásmód, a hatékony kommunikáció jelenti a kulcsot a sikeres gazdasági tevékenységhez, vállalatirányításhoz, termék- illetve márkamenedzsmenthez, így az általam tanított tárgyak is ezekhez a témakörökhöz kapcsolódnak. Mindezt persze kiegészítve a ma már megkerülhetetlen fenntarthatósági szempontokkal, hiszen ezen a területen is akkor érünk majd el igazi eredményeket, ha stratégiai szinten kezeljük a témakört.