Klausz Melinda
Óraadó
Nyelvtudás:
angol, német
LinkedIn profil linkje:
Pozíció:
Közösségi media specialista
Intézet:
Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- 2021. Nemzeti Közszolgálati Egyetem Doktori Iskola
- 2004. Pannon Egyetem, Gazdálkodás és menedzsment
- 2003. Pannon Egyetem, Műszaki menedzser
Publikációk:
- https://www.kozossegi-media.com/koenyveink
Oktatott tárgyak:
- Social Media Campaigns, e-PR, Online PR és New Media, Közösségi média konfliktuskezelés
Kutatási területek:
- közösségi média
- marketing
- digitális diplomácia
- twiplomacy
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
- CEO, kozossegi-media.com
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
- 2023- KKM MDA Kft. Digitális diplomácia oktató
- 2014-2016.,Pannon Lapok Társasága, Közösségi média rovat szerkesztő
- 2015- Metropolitan Egyetem, óraadó
- 2010- kozossegi-media.com, közösségi média tanácsadó, kivitelező és alkalmazásfejlesztő
- 2007-2012. Pannon Egyetem - Gazdaságtudományi Kar, marketingvezető
- 2001-2007. EST Lapok, újságíró
- 2001-2007. Index-Veszprém rovatvezető, felelős szerkesztő
Díjak, elismerések:
- 2015. A Magyar Marketing Szövetség 2 KKV-Marketing Gyémánt díja
- 2017. 5 #TSMA (Tourism Social Media Awards) díj - A Turizmus Kft. és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége szakmai díjai
- 2017. A Magyar Marketing Szövetség 2 KKV-Marketing Gyémánt díja
- 2018. Chatbot-fejlesztésért és közösségi média felületen végzett konfliktuskezelésért 2 újabb díj a Marketing Szövetségtől
- 2019. KREATÍV Influ' Integrált influencer kampány ARANY Díja 2019. Internet Hungary Társas-játék kategória FŐDÍJA és egy shortlist jelölés
- 2021. KREATÍV Influ' Arany 2022. A legdigitális magyar KKV (Digiméter-díj) 2022. Az Év Marketing Nagykövete
Leírás:
Klausz Melinda, a kozossegi-media.com ügyvezetője, 2006 óta foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel. Tizenhárom különböző altémájú könyve jelent meg a közösségi médiáról az internetbiztonságtól a közösségimédia-konfliktuskezelésen át a mérésig, amelyeket több felsőoktatási intézményben tananyagként használnak. A Metropolitan Egyetemen posztgraduális képzéseinek oktatója, a Centrál Médiaakadémia, a Magyar Marketing Szövetség, a Piac és Profit és Internet Hungary konferenciák és workshopok rendszeres előadója. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának egykori marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületeken kommunikált először cégként, 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook hirdetését, azóta a szakma közel 30 díjjal jutalmazta cége marketing megvalósításait.