Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Budapesti Metropolitan Egyetem
József
Marschall József

Óraadó

Nyelvtudás:

angol

Beosztás, cím:

egyetemi oktató

Intézet:

Marketing és Kommunikáció-tudományi Intézet

Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
  • Külkereskedelmi Főiskola Budapest - 1997
  • Tanítóképző Főiskola Esztergom - 1987
Publikációk:
  • https://lenduletmagazin.hu/egy-izgalmas-gondolatot-tovabbgondolni-tortenette-formalni-a-legszebb-emberi-teljesitmenyek-koze-tartozik-interju-marschall-jozseffel/
  • Ha kell egy jó sztori – Reklám és storytelling, 2016. A reklám történetmesélési mintázatainak rendszere
  • A szélparipa – 2004, Iharos Sándor emlékére
Oktatott tárgyak:
  • Reklámpiaci esettanulmányok (BA)
  • Kreatív marketing projekt (BA)
  • Közösségi média kampány (BA)
Kutatási területek:
  • Storytelling
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
  • A kommunikáció szerepe az értékteremtésben
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
  • 2017- INSIDE creative - egyéni vállalkozás / Stratégiai kreatívigazgató
  • 2011-2017 Adboom Kommunikációs Ügynökség / senior szövegíró
  • 2011 ACG Reklámügynökség / szenior szövegíró
  • 2010 TONIC Budapest / kreatív munkatárs
  • 2008-2009 Wunderman Budapest / senior copywriter
  • 2001-2007 D'ArcyAvenue Budapest / senior copywriter
  • 1998-2001 D'Arcy Wunderland / szövegíró
Díjak, elismerések:
  • Arany Lollipop 2015, Speciális megoldások kategóriában, CIB környezettudatos kampány
  • Lester Wunderman Award 2008, Accor – Top Prémium kampány, Short list creative leadership kategóriában.
  • Hipnózis Kreativ Reklámverseny, Accor – Top Prémium kampány, 2. helyezés DM, fogyasztóközpontú reklám kategóriában
  • Art Directors Club Hungary, Mérleg 2007, Félkiló, Negyedkiló, Nonprofit Alapítvány 1%-os kampány, közterületi reklám.
  • Arany Penge Kreatív Reklámfesztivál 2006, Arany Szív, Flaszter – padlómatrica
Leírás:

Óraadó egyetemi oktató, író, tréner, kommunikációs és storytelling tanácsadó. 25 éve dolgozik a reklámszakmában, 5 éve vesz részt a Budapesti Metropolitan Egyetem munkájában. Oktatott tárgyai BA képzésen: Kreatív marketing projekt, Közösségi média kampány, Reklámpiaci esettanulmányok, Reklámpszichológia. Vállalkozóként kommunikációs stratégiákat és kreatív arculatokat, reklámkampányokat készít. Ha kell egy jó sztori című könyve, amely a reklám történetmesélési mintázatait rendszerezi, 2015-ben jelent meg. A szélparipa című regénye 2004-ben került a könyvesboltok polcaira. Jelenleg A gondolatok alkímiája – Hogyan teremt értéket a kommunikáció? című könyvének megjelentetésére készül.