Szilágyi-Csüllög Mónika
Óraadó
LinkedIn profil linkje:
Beosztás, cím:
Fenntartható divatmárka menedzsment képzés szakvezetője
Pozíció:
vállalatirányítás; divatmenedzser, média szakember
Intézet:
Divat és Textil Tanszék, Szakirányú Továbbképzési Központ
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- 2019. ELTE Pszichológiai Doktori Iskola
- 2004. Posztgraduális menedzserképzés, Copernic Program, Párizs (ENPC, IEP, École Nationale Supérieure des Mines de Paris, Collège des Ingénieurs)
- 2003. MBA/DESS – CAAE - Francia-magyar menedzserképzés (Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és Jean Moulin Lyon 3/IAE Egyetem, Budapest)
- 2001 Magyar nyelv és irodalom tanár szak (Eszterházy Károly Főiskola, Eger)
Publikációk:
- http://www.divatmenedzsment.com/kepzes/
- https://m2.mtmt.hu/api/publication?format=html&labelLang=hun&sort=publishedYear,desc&cond=authors;eq;10027186
Oktatott tárgyak:
- Etikus divatipar
- Kutatásmódszertan
Kutatási területek:
- Fenntartható fogyasztás, etikus divatipar, környezetpszichológia
Egyéb oktatási, szakmai tevékenység:
- 2021. Fenntartható divat program vezetője (Fenntarthatósági Témahét)
- 2018-2019. Márka és oktatási programigazgató (878 Collective Fashion Technology Hub)
- 2015-től szakvezető, óraadó oktató (Budapesti Metropolitan Egyetem, Művészeti Kar, Divat-és luxusmárka-menedzsment szakirányú továbbképzés 2020-tól Fenntartható divatmárka menedzsment képzés szakvezetője)
- 2010-2013. Divatmenedzser képzés oktatási igazgató (Modart Művészeti és Divatiskola)
- 2010 – 2011. Tulajdonos , ügyvezető (Balansz Kommunikáció)
- 2009 – 2010. Lapmanager (Intérieur magazin)
- 2007 - 2009. Brand manager (Marie Claire, Nők Lapja Évszakok -
- Sanoma Budapest Zrt.)
- 2005 - 2006. Marketing munkatárs (ADOC-SEMIC Kiadó Kft., ELLE magazin, Budapest)
- 2005. Kultúrális menedzser (Budapest Táncszínház, Budapest)
- 2004. Tanácsadó (Créatifs rendezvényszervező vállalat, Párizs)
- 2003. Elemző (ACNielsen Piackutató Kft., Budapest)
Szervezeti tagságok:
- Magyar Pszichológiai Társaság
Leírás:
Franciaországi üzleti és menedzsment tanulmányok után Szilágyi-Csüllög Mónika brandmanagerként dolgozott nemzetközi média vállalatoknál (ELLE, Marie Claire, Interieur, Nők Lapja Évszakok). Később szakmai pályafutása a divatipar felé irányult, és 2015-ben kidolgozta a Divat-és luxusmárka menedzsment szakirányú továbbképzést, majd 2020-ban a Fenntartható divatmárka menedzsment képzést, melynek szakvezetőjeként, és a METU Ma divatmenedzser képzésének oktatójaként dolgozik. Emellett az ELTE Pszichológiai Doktori Iskolájában kutatja a fenntartható divat fogyasztói elfogadását.