Dr. Toldy Gábor DLA
Oktató
Nyelvtudás:
Angol, Német, Dán
LinkedIn profil linkje:
Intézet:
Építészet és Design Tanszék
Tudományos minősítés
2018 - Építészet
Felsőfokú tanulmányok és végzettség:
- Okleveles Építész,
- Mérnök-Közgazdász,
- Mérnök-Jogász,
- Data-Scientist,
- System-Engineer
Publikációk:
- https://m2.mtmt.hu/gui2/?mode=browse¶ms=publication;3319624
- https://m2.mtmt.hu/gui2/?mode=browse¶ms=publication;32262781
- https://mernokvagyok.hu/wp-content/uploads/2019/11/MU19-10.pdf
Oktatott tárgyak:
- Anyagtan,
- Épületszerkezettan,
- Statika,
- Gépészet
Kutatási területek:
- Építészet és Közgazdaságtan kapcsolata
Egyéb szakmai tapasztalat, korábbi munkahelyek, munkakörök:
- Műszaki Igazgató Baumetall Design Kft.
- Ügyvezető: Toldy Consult Kft. és Toldy Tech Kft.
Szervezeti tagságok:
- Budapesti Építész Kamara
Leírás:
Már az egyetemi éveim alatt is arra helyeztem a hangsúlyt tanulmányaim során, hogy minél több tapasztalatot szerezzek a tervezés és kivitelezés területén. Úgy vélem, könnyű hitet elmélyedni egyik vagy másik oldalon, azonban a szakmában akkor járhat sikerrel valaki ha rendelkezik olyan tudással, amely képes túlmutat egy-egy szakterületen. Ennek megfelelően épített fel az elmúlt másfél évtized alatt a pályát, folytattam kiegészítő tanulmányokat közgazdasági, jogi és gépészeti területeken is. Szerencsés vagyok, mert olyan kiemelkedő nemzetközi projektekben vehettem részt amelyek kiemelkedően bonyolultak voltak, így a tankönyvek nem sokat értek. A megszerzett kreatív és komplex gondolkodás segített feldolgozni és realizálni azon projekteket. Mint projekt, műszaki, vagy cégvezető közel 20 országban valósítottam meg projekteket a különböző csapatokkal akiket volt szerencsém irányítani. A nemzetközi tapasztalaim fontos alapján képezik oktatói tevékenységemnek, a különböző megközelítés és gondolkodásmód mindig színesíti az együttműködéseket. Tanárként és jó facilitátorként az én feladatom az, hogy a diákoknak olyan eszközöket mutassak, amelyekkel helyt tudnak állni bárhol a világon a szakmai pályafutásuk során. Nem a lexikális tudás, hanem a gondolkodás és a információ keresésen és feldolgozáson van a hangsúly az oktatásom során.