Marketing MSc Mesterképzéseink
Ez neked szól...
ha szintet lépnél és marketing specialistából széles látókörű marketingvezetővé szeretnél válni. A marketing egy-egy szelete helyett lásd egyben a teljes kirakóst és tervezz több lépésre előre a fogyasztók szimpátiájáért vívott sakkjátszmában.
A szakról röviden
A marketing izgalmas és sokszínű világ. A mesterképzésen a szakma újabb árnyalatait mutatjuk meg, hogy még jobban átlásd a marketingfolyamatokat, képben legyél a legfrissebb trendekkel. Emellett olyan látásmódot kapsz, ami felkészít arra, hogy gyorsan és kreatívan tudj alkalmazkodni a folyamatosan változó környezethez és mindig megtaláld a célcsoporthoz és a márkához legjobban illeszkedő megoldást.
Mit tanulhatsz nálunk?
Az elméleti-stratégiai alapozás után esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítünk abban, hogy megértsd és átlásd az összefüggéseket, valamint megtanulj komplex rendszerekben és marketing folyamatokban gondolkodni.
A képzés során megszerezheted a Google Ads Alapok vizsgát, ami jól mutat majd az önéletrajzodban.
Megismerheted az olyan szoftvereket, amelyek segítenek a jó marketingeredmények elérésében és a big data elemzésében.
Olyan különleges szabadon választható tárgyakkal bővítheted a tudásodat, mint a Reklámszövegírás, a B2W - Marketing női célpiacra, a Karizmatikus előadó, meggyőző előadás vagy a Sportmarketing.
Olyan gyakorlati szakemberektől tanulhatsz, akik szakmájuk elismert képviselői.
A képzés felépítése
Tantervek:
Specializációk
Integrált marketingkommunikáció
A specializáción megismerheted azokat a szakterületeket, amelyek később eredményesen támogathatnak a munkád magasszintű elvégzésében. A PR-től az online és közösségi média marketingig minden fontos kihívásra felkészítünk.
A specializációk megfelelő jelentkezőszám esetén indulnak. Ezen specializációk indítását az Egyetem nem garantálja.
Elhelyezkedési lehetőségek
- multinacionális és hazai cégek kereskedelmi és marketing osztályainak senior munkatársaként
- értékesítőként, sales szakemberként
- reklámügynökségek és PR-ügynökségek, tanácsadó cégek senior munkatársaként
- saját ügynökség vezetőjeként, szabadúszó marketingesként
Főbb témakörök
Marketingelmélet és marketingmenedzsment a digitális korban; Marketingkutatás, marketing információs rendszer; B2C és B2B sales, CRM rendszerek; Fogyasztáselmélet és vásárlói magatartás; Médiajog, reklámjog, adatvédelem, online ÁSZF; Logisztika – Ellátási lánc menedzsment; Offline és online szolgáltatásmarketing; Termék- és márkamenedzsment a gyakorlatban; Interkulturális menedzsment és marketing; Online gazdaság, értékesítés és marketing; Marketing és kommunikáció kontrolling
Elfogadott alapszakok
Teljes kreditérték beszámításával vehetők figyelembe:
a gazdaságtudományok képzési területről:
- gazdálkodási és menedzsment alapképzési szak,
- pénzügy és számvitel alapképzési szak,
- nemzetközi gazdálkodás alapképzési szak,
- kereskedelem és marketing alapképzési szak.
műszaki képzési területről:
- műszaki menedzser alapképzési szak.
Meghatározott kreditek teljesítésével elsősorban számításba vehető:
a gazdaságtudományok képzési területről:
- emberi erőforrások alapképzési szak,
- turizmus-vendéglátás alapképzési szak,
- alkalmazott közgazdaságtan alapképzési szak,
- gazdaságelemzés alapképzési szak,
- közszolgálati alapképzési szak,
- üzleti szakoktató alapképzési szak.
Továbbá figyelembe vehetők: azok az alapképzési és mesterképzési szakok, illetve a felsőoktatásról szóló 1993. évi LXXX. törvény szerinti szakok, amelyeket a kredit megállapításának alapjául szolgáló ismeretek összevetése alapján a felsőoktatási intézmény kreditátviteli bizottsága elfogad.
A mesterképzésbe való belépéshez szükséges minimális kreditek száma legalább 30 kredit az alábbi területekről:
- módszertani ismeretek (matematika, statisztika, informatika) területéről 8-12 kredit;
- elméleti közgazdaságtani ismeretek (mikro- és makroökonómia, nemzetközi gazdaságtan, regionális gazdaságtan, gazdaságtörténet) területéről 8-12 kredit;
- üzleti szakmai ismeretek (vállalatgazdaságtan, vállalati pénzügy, marketing, számvitel, vezetés-szervezés, emberi erőforrás) területéről 10-14 kredit.
A letölthető kreditelismerési kérelmet ITT találod.